redan onsdag


Ola ser ledsen ut. Jag frågar "Hur är det Ola?" Han svarade "Dom har tagit min ananas.." och lite senare hör jag "....och jag gillar inte skinka". Nånstans där inser jag att jag helt har slutat lyssna för nu har Ola pratat färdigt och jag har ingen aning om vad hans poäng var. Någon har tagit hans ananas och han gillar inte skinka. Mitt svar blir något i stil med "Stackars liten". Det borde vara straffbart att vara såhär trött och tankspridd. Fokusera Hanna! Det värsta som finns är ju folk som frågar utan att lyssna på svaren, som tur är var Ola också trött så han skrattade mest.
 


Kommentarer
Postat av: DAISY

Haha skön! Bra köp måste jag säga :) och tack snälla!!

2012-05-09 @ 13:46:00
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men det är nog eftersom att du har haft NP och har tänkt för mkt! För det är cp!

2012-05-09 @ 15:09:49
URL: http://malinyman.blogg.se/
Postat av: Emmmmmmma

REDAN?! Jag har trott att det har varit torsdag hela dagen.. fatta vilken besvikelse när man sitter här nu på kvällskvisten och inser att nej, det är inte fredag imorgon, det är torsdag och jag ska ha FE-prov och hålla tal.. nu är jag bitter.. GODNATT

2012-05-09 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0