kom tillbaka snart!

Rebecca har varit sjuk sen hon kom hem från Thailand och idag saknade vi henne lite extra mycket. Jag och Ebba gick därför till bageriet och köpte vaniljhjärtan som vi sedan traskade hem med till Becca. Vi är riktiga fikatanter och alla våra instagrams är fyllda med bilder från när vi fikar. Man skulle ju kunna tro att det är det enda vi gör under veckorna och så är det ju nästan. Idag var också dagen då jag provade studentmössa och beställde men beställningen får nog göras om. Det blev så hiskeligt dyrt fast att jag bara skulle ha en sketen mössa! Lurendrejerier är vad det är och en massa pengar tjänar dom de där studentföretagen för vi studenter behöver tydligen alla möjliga grejer för att studentdagen ska bli helt komplett! Haha, galet. Nu ska jag dricka upp mitt te och bara göra ingenting, för att jag kan. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Mallan

Avis! :*

2012-11-20 @ 22:03:21
URL: http://malinyman.blogg.se
Postat av: Anonym

http://shop.clseifert.se/

Här kommer jag köpa min studentmössa! 200 spänn billigare för samma mössa som jag skulle beställt hos abc ;)

2012-11-21 @ 14:38:41
Postat av: Rebecka

Det var förresten Rebecka som skickade senaste kommentaren ;)

Svar: Aha! haha, jag trodde det var nån såndär reklam-spam så jag bara "hur tusan hitta de just detta inlägget?!" haha men då ska jag kolla in den sidan helt klart! :)
Hanna

2012-11-21 @ 16:55:10
URL: http://emberella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0