and it was all yellow


Sitter och funderar på om jag ska färga håret. Kollar runt på balklänningar, tror jag har hittat den rätte. Självklart lite för dyr, men jag ska nog få det att funka. Lyssnar på Coldplay, finfina gubbar det dära. Värker i mina revben till och från men jag ler ändå. Drömmer om livet efter studenten och längtar till imorgon för då vankas det helg. Tror jag håller på att bli galen fast det kanske jag redan är, vem vet. Tycker i alla fall om att det blivit höst. Nu har jag börjat varje mening med ett verb utan subjekt och så får man ju faktiskt inte lov att skriva, inte för min svensklärare i alla fall. Känner att det kvittar och tänker fortsätta med att skriva predikat utan subjekt, är ändå rätt cool som vet hur det borde vara.

Kommentarer
Postat av: jessica

oooh jag är såå sugen på att köpa något gult med! men oj, hihihi, har ju en gul kofta.... smartaaass!

2012-09-08 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0