nothing beats an old friend and a good chat

Riktigt riktigt kass dag som slutade väldigt väldigt mysigt. Illamåendet började tränga på redan i måndags, igår kom förkylningen och idag anlände huvudvärken. Illamående, förkylning och huvudvärk är ingen rolig trio. Jag blev soffliggandes i princip hela dagen, fick gjort lite spanska och lyckades senare ta mig till affären för att handla mjölk. På kvällen kom Emma förbi (på egen risk) och vi drack kaffe/te. Det är så skönt att träffa Emma även om det går lite för långt mellan gångerna för vi har alltid lika lätt att babbla på. Antar att det blir så efter 12år. Vet inte om jag är friskare men jag är i alla fall lite gladare.Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var bäst! och what can I say... riktiga fotomodeller på bild där ja!

2013-04-26 @ 22:50:27
URL: http://hagerklint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0