lanzarote, april 2013

"De andra lämnade stranden för duschen mycket tidigare men jag kunde inte slita mig. Älskar känslan av att vara helt inne i en bok, det var så längesen jag hann med det senast. Frukost på Tiffany's, en gammal klassiker och jag njuter av varje sida. Jag önskar att jag var lite som hon, Holly. Sådär fängslande. De kyliga vindarna tvingade mig att ge upp. Jag slog ihop boken och drog upp sarrongen ur min tygkass. Jag sneglade upp på solstols-pojkarna samtidigt som jag reste mig. Den ena sneglade tillbaka när jag svepte sarrongen runt min bikiniklädda-kropp. Vinden blåste i både håret och det lätta tyget. Det är inte det att jag tror att jag är något särskilt mycket att snegla på men jag gillade tanken på att han kanske tyckte det. Han var mörkhyad, iklädd endast ett par blåa badshorts. Hyfsat vältränad och hans rastaflätor var ihopbundna i nacken. Jag kunde inte låta bli att tycka han var snygg och fantisera lite lätt i Dirty Dancing-anda. Jag borstade av sanden från tårna och trädde på mig flip flopsen. Det var det här jag hade längtat efter, att bara finnas till."
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klockrent vackert!

2013-05-24 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0