after all this time, always

Jag har lovat lära mina småkusiner allt jag kan och ett Harry Potter-Marathon är självklart när nioåringen inte sett dessa masterpieces. Så vi ockuperade soffan och tv:n hela gårdagskvällen och såg hela fyra filmer på raken. Vi avslutade med en sista film idag och pannkaksfrossa innan jag skjutsade den lille krigaren hem. Han var helt slut stackarn, kollat film till två på natten gör en ju inte varje dag. Han är dessutom en av de klokaste människorna jag vet. Tänk så många funderingar och tankar som ryms i den lilla hjärnan, långt mycket klokare sådana än hos många som är fem gånger hans ålder. Han har också gett mig en bra anledning till att fylla tjugo. "Hanna du får komma in på mitt rum! Jag har 20-års gräns för tjejer!" Han kunde dock tänka sig att ge dispans ifall han skulle träffa någon speciell någon gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0