time to be productive

 Många har frågat huruvida jag har haft påsklov eller inte. Svar nej. De röda dagarna har jag varit ledig precis som alla andra svenskar men resterande tid har varit avsatt för att skriva hemtenta. Jag har däremot tagit mig påsklov för att njuta ordentligt av livet medan alla andra också gör det. Mitt enda villkor var att jag inte skulle ha ångest för att jag inte pluggat något utan bara vara ledig. Nu är dock mitt lilla lov över och det är dags att få denna hemtenta gjord. Allting har ett slut och allt det vackra är kort. Men alltså detta är delkurs 3, jag har alltså redan klarat av mina två första delkurser och snart är sommaren här igen. Sen är det helt plötsligt bara tre år kvar. Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0