Varför


Hur är det här ens rimligt? Alltså förstår inte AA själva att det här bara är så himla jättefel. "Sex säljer" ja jo men var är då alla liknande bilder på män? Kan vi inte bara komma överrens om att vi slutar framställa kvinnor som ett objekt från och med nu, ok? För grejen är att sådana här bilder påverkar inte bara kvinnors syn på sig själva utan också mäns syn på kvinnor. Samhället är fullt av sånt här och det påverkar. Bara en sån grej som att tjejer på gympan springer in på toan för att byta om, för tänk om någon ser att jag inte lyckas leva upp till samhällets galna ideal. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte skriva egentligen mer än bläääää men jag vet en som inte kommer köpa ett enda plagg från American Apparel hädanefter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Såg detta för några daga sen också! Det är ju så man blir literädd! Vad täker de med? Usch!

2014-04-01 @ 20:51:03
URL: http://malinyman.blogg.se
Postat av: Emma

YOU GO GIRL!!!!!! HANNA FOR PRESIDENT!

2014-04-02 @ 12:40:41
URL: http://hagerklint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0