jag är en gråskala, du är en regnbåge

Jag ser att ni fortfarande kikar in här och jag känner mig smickrad av att det finns några nyfikna själar där ute som intresserar sig för mitt liv. Men det händer liksom inte så himla mycket, det är inte särskilt mycket mer extraordinärt än någon annans. Jag pluggar, går på föreläsningar, dricker kaffe, tjaffsar lite med föräldrarna, umgås med vänner, drömmer, skrattar, gråter, sover och så går det runt. Dagarna går. Nu låter det kanske som att jag tycker att livet är tråkigt, det vore fel att säga men jag har väl bara inte känt för att skriva om det här. Nu gör jag uppenbarligen det i alla fall men ni hajjar poängen. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kollar in! Tihi!! :D Mysigt att se hur du har det! Du är så fin!

2014-12-05 @ 19:13:30
Postat av: Malin

Jag kollar in! Tihi!! :D Mysigt att se hur du har det! Du är så fin!

2014-12-05 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0