"En cigg på det"

Det var socionompicknick i Stadsparken igår med korvgrillning och chill häng. Det fanns möjlighet till att köpa förköpsbiljett till ÖG's klubb samma kväll. Jag var trött och opepp, Johan var trött men bestämd. Vi skulle dit. Det blev en av de bästa kvällarna jag haft på länge. Vi bara dansade och skrattade tills klubben stängde med våra gamla faddrar och klasskamrater. Vi hamnade på BK med Hjalmar från Kalmar och Pontus från... jag har faktiskt ingen aning, och en pommes på det. Johan gick loss på left overs, colan han sveper på bilden hörde till resten av skräpet som stod där när vi kom. Jag hade inga förväntningar alls på den här kvällen och jag gick och la mig på Ingrids luftmadrass halv fem hur nöjd som helst.

Kommentarer
Postat av: Malin Nyman

Verkr som en awesome kväll. Spontant blir alltid så himla bra!

2014-09-14 @ 23:50:24
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0