till mamma

Lilla fina mamma. Det är din och alla andra mammors dag idag, men jag kunde inte förmå mig att köpa en present till dig. Jag tänker på den där julen jag och brorsan gav dig och pappa vaccinationer till barn i utsatta länder. Motiveringen löd "eftersom ni redan har allt en kan önska sig, alltså oss, vill vi bidra till att andra kan få behålla allt dem någonsin önskat sig". Nu är det bara jag kvar och vad i världsliga ting ska jag kunna ge dig när allt du önskar dig är Ben. Vi köpte alltid alla presenter ihop, jag och brorsan. Och trots att det både hunnit bli jul och födelsedag sedan han togs ifrån oss känns det fortfarande fel i magen när jag står där i affären och ska försöka hitta en present på egen hand. Du är vår mamma och jag hade velat ge dig något riktigt riktigt fint från oss båda men ingenting känns rätt nu när han inte är här. Du är den bästa mamma jag hade kunnat önska mig och jag vet att Ben kände likadant. Vår älskade mamma. Jag önskar så att jag kunde ge dig allt du någonsin önskat dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej till månen och tillbaka💜

2016-05-30 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0